The-missing-island
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
The-missing-island

en verden der ikke bliver normal igen...
 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Reklame for en ven
Forslag til at forbedre siden og om nogen vil emne? KIG!!! EmptyOns Apr 11, 2012 8:15 am af Fallulah

» Selv en vampyr kan være kristen (Victoria=Privat)
Forslag til at forbedre siden og om nogen vil emne? KIG!!! EmptyTirs Dec 13, 2011 6:58 pm af victoria

» Time to choose your side!!! Prøver at sparke liv i en side som jeg ejer prøv at tjek det ud
Forslag til at forbedre siden og om nogen vil emne? KIG!!! EmptyFre Dec 02, 2011 9:13 am af Zann

» ingen krea til overskrift (Scar)
Forslag til at forbedre siden og om nogen vil emne? KIG!!! EmptySøn Nov 27, 2011 5:10 pm af Scar

» EN SIDE! EN SIDE! KIG KIG KIG!!!!! ELLERS KOMMER JEG EFTER JER!
Forslag til at forbedre siden og om nogen vil emne? KIG!!! EmptyFre Jul 22, 2011 3:44 pm af Fallulah

» hey allesammen kig please
Forslag til at forbedre siden og om nogen vil emne? KIG!!! EmptyMan Jul 11, 2011 10:55 pm af Cecilie

» City Of Life
Forslag til at forbedre siden og om nogen vil emne? KIG!!! EmptyOns Jul 06, 2011 10:50 pm af Zann

» Darkness Worlds Kig!!! Ny side:D
Forslag til at forbedre siden og om nogen vil emne? KIG!!! EmptyTors Jun 30, 2011 9:33 am af Zann

» Walking around-zann
Forslag til at forbedre siden og om nogen vil emne? KIG!!! EmptyFre Jun 24, 2011 8:59 am af Zann

Mest aktive brugere
Zann
Forslag til at forbedre siden og om nogen vil emne? KIG!!! I_vote_lcapForslag til at forbedre siden og om nogen vil emne? KIG!!! I_voting_barForslag til at forbedre siden og om nogen vil emne? KIG!!! I_vote_rcap 
victoria
Forslag til at forbedre siden og om nogen vil emne? KIG!!! I_vote_lcapForslag til at forbedre siden og om nogen vil emne? KIG!!! I_voting_barForslag til at forbedre siden og om nogen vil emne? KIG!!! I_vote_rcap 
Fallulah
Forslag til at forbedre siden og om nogen vil emne? KIG!!! I_vote_lcapForslag til at forbedre siden og om nogen vil emne? KIG!!! I_voting_barForslag til at forbedre siden og om nogen vil emne? KIG!!! I_vote_rcap 
Scar
Forslag til at forbedre siden og om nogen vil emne? KIG!!! I_vote_lcapForslag til at forbedre siden og om nogen vil emne? KIG!!! I_voting_barForslag til at forbedre siden og om nogen vil emne? KIG!!! I_vote_rcap 
Jack
Forslag til at forbedre siden og om nogen vil emne? KIG!!! I_vote_lcapForslag til at forbedre siden og om nogen vil emne? KIG!!! I_voting_barForslag til at forbedre siden og om nogen vil emne? KIG!!! I_vote_rcap 
Zoey
Forslag til at forbedre siden og om nogen vil emne? KIG!!! I_vote_lcapForslag til at forbedre siden og om nogen vil emne? KIG!!! I_voting_barForslag til at forbedre siden og om nogen vil emne? KIG!!! I_vote_rcap 
Helene
Forslag til at forbedre siden og om nogen vil emne? KIG!!! I_vote_lcapForslag til at forbedre siden og om nogen vil emne? KIG!!! I_voting_barForslag til at forbedre siden og om nogen vil emne? KIG!!! I_vote_rcap 
Cecilie
Forslag til at forbedre siden og om nogen vil emne? KIG!!! I_vote_lcapForslag til at forbedre siden og om nogen vil emne? KIG!!! I_voting_barForslag til at forbedre siden og om nogen vil emne? KIG!!! I_vote_rcap 
Arabell
Forslag til at forbedre siden og om nogen vil emne? KIG!!! I_vote_lcapForslag til at forbedre siden og om nogen vil emne? KIG!!! I_voting_barForslag til at forbedre siden og om nogen vil emne? KIG!!! I_vote_rcap 
Crystal
Forslag til at forbedre siden og om nogen vil emne? KIG!!! I_vote_lcapForslag til at forbedre siden og om nogen vil emne? KIG!!! I_voting_barForslag til at forbedre siden og om nogen vil emne? KIG!!! I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 20 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Lancier

Vores brugere har i alt skrevet 892 indlæg i 55 emner

 

 Forslag til at forbedre siden og om nogen vil emne? KIG!!!

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Zann
Begynder
Begynder
Zann


Antal indlæg : 187
Erfaring : 202
Respekt : 4
Join date : 08/03/11
Bosted : En lejlighed

Forslag til at forbedre siden og om nogen vil emne? KIG!!! Empty
IndlægEmne: Forslag til at forbedre siden og om nogen vil emne? KIG!!!   Forslag til at forbedre siden og om nogen vil emne? KIG!!! EmptyTors Mar 10, 2011 10:55 pm

Hej alle sammen:) Mega fed side vi har her ikke? Men allerede nu tænker jeg der mangler noget-.-' Men hvad? NÅR JO!!! Flere brugere:) Jeg har et foreslag vis i synes siden er lige så god som jeg gør så lav en reklame til alle andre RPG sider i kender:) Det vil gøre det mega fedt for os alle vis vi kunne bare skaffe det dobbelte af brugere:)

Derudover så tænkte jeg osse på om der var nogle der ville emne med en vampyr som kan være ond men osse god? Jeg har kun 3 krav

1: Min karakter dør ikke i vælger selv om jeres skal dø don't care det op til jer selv:)
2: Vis jeg laver emnet skal du vælge stedet og der er understreg under SKAL!!! og selvfølgelig gælder det osse omvendt;-)
3: og vigtigste krav i skal skrive de 3 linjer ellers så orker jeg det ikke jeg synes det er pisse irriterende at man skriver super godt og så lige pludselig ryger man fra 3 linjer til 5 ord altså jeg kan godt forstå det vis man ikke har noget krea men så har man sku osse lige at skrive fx i et indlæg kort om hvad ens karakter gør og så skriver under /// sorry har ingen krea lige nu/// Eller whatever man har lyst til at skrive om grunden jeg vil bare have en grund og så forventer jeg at i skriver de 3 linjer næste gang

Så det var bare det
Tilbage til toppen Go down
victoria
Admin
Admin
victoria


Antal indlæg : 182
Erfaring : 205
Respekt : 3
Join date : 20/11/10
Bosted : i byen i kingslig

Forslag til at forbedre siden og om nogen vil emne? KIG!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Forslag til at forbedre siden og om nogen vil emne? KIG!!!   Forslag til at forbedre siden og om nogen vil emne? KIG!!! EmptyTors Mar 10, 2011 11:04 pm

Mange tak for din kommentar til min side er glad for folk kan lide den. der kommer emre på den sener skal bare lige tænke lidt.
Tilbage til toppen Go down
https://the-missing-island.danskforum.net
Zann
Begynder
Begynder
Zann


Antal indlæg : 187
Erfaring : 202
Respekt : 4
Join date : 08/03/11
Bosted : En lejlighed

Forslag til at forbedre siden og om nogen vil emne? KIG!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Forslag til at forbedre siden og om nogen vil emne? KIG!!!   Forslag til at forbedre siden og om nogen vil emne? KIG!!! EmptyTors Mar 10, 2011 11:06 pm

Hej Rom blev ikke bygget på en dag;-)
Tilbage til toppen Go down
victoria
Admin
Admin
victoria


Antal indlæg : 182
Erfaring : 205
Respekt : 3
Join date : 20/11/10
Bosted : i byen i kingslig

Forslag til at forbedre siden og om nogen vil emne? KIG!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Forslag til at forbedre siden og om nogen vil emne? KIG!!!   Forslag til at forbedre siden og om nogen vil emne? KIG!!! EmptyTors Mar 10, 2011 11:12 pm

nej det rigtig.
Tilbage til toppen Go down
https://the-missing-island.danskforum.net
Zann
Begynder
Begynder
Zann


Antal indlæg : 187
Erfaring : 202
Respekt : 4
Join date : 08/03/11
Bosted : En lejlighed

Forslag til at forbedre siden og om nogen vil emne? KIG!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Forslag til at forbedre siden og om nogen vil emne? KIG!!!   Forslag til at forbedre siden og om nogen vil emne? KIG!!! EmptyTors Mar 10, 2011 11:16 pm

Og vis siden allerede er så god som den er så går der sikkert ikke lang tid før den er super god:)
Tilbage til toppen Go down
Cecilie
Begynder
Begynder
Cecilie


Antal indlæg : 34
Erfaring : 38
Respekt : 1
Join date : 10/03/11
Bosted : en lejlighed i madly town

Forslag til at forbedre siden og om nogen vil emne? KIG!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Forslag til at forbedre siden og om nogen vil emne? KIG!!!   Forslag til at forbedre siden og om nogen vil emne? KIG!!! EmptyFre Mar 11, 2011 7:31 am

har du helt ret i Zann jeg elsker den her siide men mange få ting. men jeg vil gerne emne og hej vic's min dejlige søster.
Tilbage til toppen Go down
Zann
Begynder
Begynder
Zann


Antal indlæg : 187
Erfaring : 202
Respekt : 4
Join date : 08/03/11
Bosted : En lejlighed

Forslag til at forbedre siden og om nogen vil emne? KIG!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Forslag til at forbedre siden og om nogen vil emne? KIG!!!   Forslag til at forbedre siden og om nogen vil emne? KIG!!! EmptyFre Mar 11, 2011 7:55 am

Okay hvem af os laver?:-)
Tilbage til toppen Go down
Jack
Begynder
Begynder
Jack


Antal indlæg : 98
Erfaring : 109
Respekt : 2
Join date : 06/03/11
Bosted : Kingslíg town/city, i en lille lejlighed.

Forslag til at forbedre siden og om nogen vil emne? KIG!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Forslag til at forbedre siden og om nogen vil emne? KIG!!!   Forslag til at forbedre siden og om nogen vil emne? KIG!!! EmptyFre Mar 11, 2011 11:53 am

Hm.. Jeg vil gerne emne. Og tænker jeg nok skal reklamere lidt på de sider jeg er med på, medmindre der allerede er relamret for siden, der (:
-Men ehm.. Vil du måske lave det.?
Tilbage til toppen Go down
Zann
Begynder
Begynder
Zann


Antal indlæg : 187
Erfaring : 202
Respekt : 4
Join date : 08/03/11
Bosted : En lejlighed

Forslag til at forbedre siden og om nogen vil emne? KIG!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Forslag til at forbedre siden og om nogen vil emne? KIG!!!   Forslag til at forbedre siden og om nogen vil emne? KIG!!! EmptyFre Mar 11, 2011 12:10 pm

Så skal du bestemme hvor

Fedt på den måde får vi flere brugere:)
Tilbage til toppen Go down
Jack
Begynder
Begynder
Jack


Antal indlæg : 98
Erfaring : 109
Respekt : 2
Join date : 06/03/11
Bosted : Kingslíg town/city, i en lille lejlighed.

Forslag til at forbedre siden og om nogen vil emne? KIG!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Forslag til at forbedre siden og om nogen vil emne? KIG!!!   Forslag til at forbedre siden og om nogen vil emne? KIG!!! EmptyFre Mar 11, 2011 12:19 pm

Hm.. Så tænker jeg ved strip klubben xD

-Jaer!
Tilbage til toppen Go down
Zann
Begynder
Begynder
Zann


Antal indlæg : 187
Erfaring : 202
Respekt : 4
Join date : 08/03/11
Bosted : En lejlighed

Forslag til at forbedre siden og om nogen vil emne? KIG!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Forslag til at forbedre siden og om nogen vil emne? KIG!!!   Forslag til at forbedre siden og om nogen vil emne? KIG!!! EmptyFre Mar 11, 2011 12:23 pm

Ok går igang nu

gooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooood
Tilbage til toppen Go down
Jack
Begynder
Begynder
Jack


Antal indlæg : 98
Erfaring : 109
Respekt : 2
Join date : 06/03/11
Bosted : Kingslíg town/city, i en lille lejlighed.

Forslag til at forbedre siden og om nogen vil emne? KIG!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Forslag til at forbedre siden og om nogen vil emne? KIG!!!   Forslag til at forbedre siden og om nogen vil emne? KIG!!! EmptyFre Mar 11, 2011 12:25 pm

Okay (:
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Forslag til at forbedre siden og om nogen vil emne? KIG!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Forslag til at forbedre siden og om nogen vil emne? KIG!!!   Forslag til at forbedre siden og om nogen vil emne? KIG!!! Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Forslag til at forbedre siden og om nogen vil emne? KIG!!!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Søger nogen som vil emne!
» Emne...måske et plot?
» Hey kig EMNE

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The-missing-island :: Om The-missing-island :: Plots og søgning-
Gå til: