The-missing-island
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
The-missing-island

en verden der ikke bliver normal igen...
 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Reklame for en ven
It's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat) EmptyOns Apr 11, 2012 8:15 am af Fallulah

» Selv en vampyr kan være kristen (Victoria=Privat)
It's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat) EmptyTirs Dec 13, 2011 6:58 pm af victoria

» Time to choose your side!!! Prøver at sparke liv i en side som jeg ejer prøv at tjek det ud
It's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat) EmptyFre Dec 02, 2011 9:13 am af Zann

» ingen krea til overskrift (Scar)
It's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat) EmptySøn Nov 27, 2011 5:10 pm af Scar

» EN SIDE! EN SIDE! KIG KIG KIG!!!!! ELLERS KOMMER JEG EFTER JER!
It's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat) EmptyFre Jul 22, 2011 3:44 pm af Fallulah

» hey allesammen kig please
It's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat) EmptyMan Jul 11, 2011 10:55 pm af Cecilie

» City Of Life
It's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat) EmptyOns Jul 06, 2011 10:50 pm af Zann

» Darkness Worlds Kig!!! Ny side:D
It's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat) EmptyTors Jun 30, 2011 9:33 am af Zann

» Walking around-zann
It's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat) EmptyFre Jun 24, 2011 8:59 am af Zann

Mest aktive brugere
Zann
It's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat) I_vote_lcapIt's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat) I_voting_barIt's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat) I_vote_rcap 
victoria
It's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat) I_vote_lcapIt's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat) I_voting_barIt's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat) I_vote_rcap 
Fallulah
It's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat) I_vote_lcapIt's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat) I_voting_barIt's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat) I_vote_rcap 
Scar
It's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat) I_vote_lcapIt's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat) I_voting_barIt's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat) I_vote_rcap 
Jack
It's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat) I_vote_lcapIt's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat) I_voting_barIt's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat) I_vote_rcap 
Zoey
It's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat) I_vote_lcapIt's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat) I_voting_barIt's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat) I_vote_rcap 
Helene
It's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat) I_vote_lcapIt's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat) I_voting_barIt's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat) I_vote_rcap 
Cecilie
It's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat) I_vote_lcapIt's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat) I_voting_barIt's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat) I_vote_rcap 
Arabell
It's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat) I_vote_lcapIt's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat) I_voting_barIt's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat) I_vote_rcap 
Crystal
It's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat) I_vote_lcapIt's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat) I_voting_barIt's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat) I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 20 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Lancier

Vores brugere har i alt skrevet 892 indlæg i 55 emner

 

 It's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Zann
Begynder
Begynder
Zann


Antal indlæg : 187
Erfaring : 202
Respekt : 4
Join date : 08/03/11
Bosted : En lejlighed

It's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat) Empty
IndlægEmne: It's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat)   It's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat) EmptyFre Mar 11, 2011 12:28 pm

S: Stripklubben
T: 20:00 dvs lige ved åbningstid
O: Mange som står og venter på at få lov til at komme ind
V: Mørkt
D: Idag

Zann kom roligt ud af bagdøren på stripperklubben med et smil "så er det her mit" sagde han smilende han havde brugt 3 millioner på at købe stripklubben før han smilede han ville blære sig han gik hen til VIP køen og hen til dørmanden "Zann Kenda" sagde han før dørmanden hurtigt bukkede og flyttede sig så han kunne komme ind han gik roligt ind mens han for sjov pegede på skiltet hvor der stod 'Zann's stripbar' hvorefter han gik hen og satte sig ved det største VIP bord der var der og så mod podiet lidt til de mange dansende piger
Tilbage til toppen Go down
Jack
Begynder
Begynder
Jack


Antal indlæg : 98
Erfaring : 109
Respekt : 2
Join date : 06/03/11
Bosted : Kingslíg town/city, i en lille lejlighed.

It's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: It's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat)   It's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat) EmptyFre Mar 11, 2011 12:36 pm

Jack havde et roligt smil over læberne og gik roligt hen mod den store stripklub. Han havde hørt at der var en ny der havde købt den, så han skulle lige derind for at se hvad det var blevet til. Han sukkede lettere opgivet, da han så den lange kø af folk der ventede på at komme ind. Han trak hurtigt hætten over hovedet, for at dække hans unormale øre, hvorefter han stilte sig bagerst i den alt for lange kø.
Det med at tage på stripklub, var nogt han tit gjorde, når han trængte til at slappe af, snakke med nogle nye folk og bare glo på hotte, dansende strippere.
Tilbage til toppen Go down
Zann
Begynder
Begynder
Zann


Antal indlæg : 187
Erfaring : 202
Respekt : 4
Join date : 08/03/11
Bosted : En lejlighed

It's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: It's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat)   It's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat) EmptyFre Mar 11, 2011 12:39 pm

Han smilede roligt mens han fortsat så på stripperne mens der kom flere og flere ind på stripklub ben og det var sjældent nogen gik ud alle syntes det var et hit selv gifte mænd med jaloux koner som kom ind og hev deres mænd ud derfra igen med andre ord de nye overbetalte strippere var et hit han havde endda købt hele bygningen ved siden af som normalt var en boligblok og lavet det om til privat striphus rum samt den nederste etage dvs i kælderen var der lavet om til et stripper sted hvor mænd strippede for piger og mandlige homoer
Tilbage til toppen Go down
Jack
Begynder
Begynder
Jack


Antal indlæg : 98
Erfaring : 109
Respekt : 2
Join date : 06/03/11
Bosted : Kingslíg town/city, i en lille lejlighed.

It's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: It's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat)   It's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat) EmptyFre Mar 11, 2011 12:43 pm

Jack sukkede tungt, og trippede med foden. Han vidste at dette var et stort hit, da så mange ville ind. Et smil bredte sig over hans læber, da han fik lov at gå ind. Han viste kort hans ansigt, gav nogle penge og gik så ind. Han satte sig ved et normalt bord, og så op på de dansende og utrolig lækre strippere på podiet. De var så smukke, så yndefulde og så hotte. Han elskede at sidde på en strpklub i hans egne tanker og bare se på de dansende strippere.
Tilbage til toppen Go down
Zann
Begynder
Begynder
Zann


Antal indlæg : 187
Erfaring : 202
Respekt : 4
Join date : 08/03/11
Bosted : En lejlighed

It's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: It's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat)   It's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat) EmptyFre Mar 11, 2011 7:33 pm

Zann smilede før han rejste sig og tog en mikrofon før han sagde "HØR EFTER ALLE SAMMEN FORDI DET ER ÅBNINGSDAGEN SKAL VI HAVE EN LILLE KONKURRENCE VINDEREN FÅR 100.000 DOLLAR" sagde han og gik op på podiet "VI VÆLGER 10 TILFÆLDIGE FRA PUBLIKUM SOM VORES STRIPPERE SKAL BRUGE SOM LEVENDE METAL STÆNGER OG TÆNDE DEN SIDSTE AFHOLDENDE FOR AT FÅ STÅDRENG VINDER" råbte han roligt
Tilbage til toppen Go down
Jack
Begynder
Begynder
Jack


Antal indlæg : 98
Erfaring : 109
Respekt : 2
Join date : 06/03/11
Bosted : Kingslíg town/city, i en lille lejlighed.

It's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: It's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat)   It's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat) EmptyLør Mar 12, 2011 5:12 pm

Jack vendte bliket over mod drengen der nu talte. Han måtte vel være ejer, eller medejer.? Det var jo for det meste dem der stod for alt snakkeriget, og sådan. Han vendte hurtigt blikket væk og lod det fæsnes på bordet, han sad ved. Enkelt og kedeligt, det var hvad bordet var, men det var jo heller ikke hans valg, hvordan indretningen var, og han var selv rigtig dårlig til det, så han lod det nu bare ligge. Han vendte hovedet op mod scenen igen, med et svagt smil.
Tilbage til toppen Go down
Zann
Begynder
Begynder
Zann


Antal indlæg : 187
Erfaring : 202
Respekt : 4
Join date : 08/03/11
Bosted : En lejlighed

It's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: It's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat)   It's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat) EmptySøn Mar 13, 2011 8:32 am

Han pegede på 9 tilfældige udenom en bestemt mand før han pegede på den 10 og sidste mand (jack) "KOM HEROP OG LAD OS SE HVORDAN I AFHOLDER SÅDAN EN KONKURRENCE HER" råbte han mens 10 strippere smed BH'en for at prøve at gøre det endnu nemmere at tænde dem
Tilbage til toppen Go down
Jack
Begynder
Begynder
Jack


Antal indlæg : 98
Erfaring : 109
Respekt : 2
Join date : 06/03/11
Bosted : Kingslíg town/city, i en lille lejlighed.

It's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: It's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat)   It's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat) EmptySøn Mar 13, 2011 7:09 pm

Jack sukkede lettere irreteret, rejste sig og gik op mod scenen. Han hadede at være i rampelyset, specielt i konkurrencer, som disse. Han blev hurtigt tændt, da piger bare tændt ham, med en lettere fræk berøring. Han stillede sig roligt på scenen, med at svagt smil, imens han holdte blikket frem for sig. Han så få gange på manden, men vendte dog hurtigt blikket ud over alle folkene, som gloede.
Tilbage til toppen Go down
Zann
Begynder
Begynder
Zann


Antal indlæg : 187
Erfaring : 202
Respekt : 4
Join date : 08/03/11
Bosted : En lejlighed

It's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: It's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat)   It's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat) EmptySøn Mar 13, 2011 9:57 pm

Han så på 5 af mændene som allerede var tændte "ER DET VIRKELIG DET ENESTE DE GEMMER BAG BUKSERNE" sagde han fornærmende for sjov over for hvor lidt deres bukser bullede "SÅ FORSTÅR JEG BEDRE HVORFOR DE TABTE SÅ HURTIGT" sagde han de 5 piger som havde fået tændt sine strippede nu op og ned af Zann "PIGER PIGER ROLIG JEG ER NEM AT FORFØRE MEN TÆNDE DET ER SÅ GODT SOM UMULIGT" sagde han og grinte før de opgiv og gik tilbage til deres mænd og dansede videre op og ned af dem
Tilbage til toppen Go down
Jack
Begynder
Begynder
Jack


Antal indlæg : 98
Erfaring : 109
Respekt : 2
Join date : 06/03/11
Bosted : Kingslíg town/city, i en lille lejlighed.

It's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: It's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat)   It's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat) EmptyMan Mar 14, 2011 1:17 pm

Jack rystede let på hovedet, og mærkede hvordan en af pigerne dansede op af ham. Han nød det faktisk, men han ville alligevel gerne have det til at stoppe, da han hadede at være tændt, foran andre folk. Han foretræk at være tændt, hjemme hos ham selv, eller faktisk bare et sted uden så mange mennesker. Han mærkede hvordan han langsomt blev tændt, men dog var han ikke blevet tændt, så det kunne ses. Ikke endnu.
Tilbage til toppen Go down
Zann
Begynder
Begynder
Zann


Antal indlæg : 187
Erfaring : 202
Respekt : 4
Join date : 08/03/11
Bosted : En lejlighed

It's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: It's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat)   It's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat) EmptyMan Mar 14, 2011 3:05 pm

Han så rundt på de forskellige mænd "TABER" råbte han og pegede på endnu en med stivert nu var der kun 3 som ikke kunne ses og den som lige præcis begyndte at bule før den blev helt bulet "TABER IGEN HAHA" råbte han igen hvorefter der kun var tre tilbage og det var entens før 6 af de andre strippere gik hen til de tre sidste så hver af dem havde 3 strippere op af dem
Tilbage til toppen Go down
Jack
Begynder
Begynder
Jack


Antal indlæg : 98
Erfaring : 109
Respekt : 2
Join date : 06/03/11
Bosted : Kingslíg town/city, i en lille lejlighed.

It's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: It's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat)   It's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat) EmptyMan Mar 14, 2011 3:12 pm

Jack så frem for sig, fordi han vidste at hvis han så på pigerne, ville han hurtigt blive tændt. På en måde, var han glad for at de kun var tre tilbage, pånær hvis han vandt, da folk så ville stå og glo på ham. Han holdte på en eller anden måde sig selv tilbage, for at han ikke blev tændt. Han smilte svagt, og hætten dækkede stadig hans elverøre, som helst ikke skulle afsløres. Hætten gjorde at man ikke kunne så hans ansigt ordenligt, men kun med en tung skygge over.
Tilbage til toppen Go down
Zann
Begynder
Begynder
Zann


Antal indlæg : 187
Erfaring : 202
Respekt : 4
Join date : 08/03/11
Bosted : En lejlighed

It's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: It's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat)   It's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat) EmptyOns Mar 23, 2011 5:25 pm

Pludselig smilede han og piftede 3 piger mere kom og satte sig foran mændene med stole og dansede på dem så man ikke kunne undgå at se på dem mens han roligt smilede videre og så på hende med et roligt og lidt ondt smil før stripperne hev BH'en af en til tændte så han røg ud de 4 som var hos dem delte sig i 2 og 2 og gik hen til hver af dem og fortsatte
Tilbage til toppen Go down
Jack
Begynder
Begynder
Jack


Antal indlæg : 98
Erfaring : 109
Respekt : 2
Join date : 06/03/11
Bosted : Kingslíg town/city, i en lille lejlighed.

It's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: It's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat)   It's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat) EmptyOns Mar 23, 2011 6:12 pm

Jack rystede roligt på hovedet, og holdte blikket frem for sig. Han så på dem, da han ikke kunne undgå det, og blev pludselig lidt tændt, men man kunne ikke se det helt ordenligt endnu. Han så på de bryster der dukkede op ud af bh'en. De var store og gjorde at han blev tændt lidt mere. Man kunne godt, hvis man så efter, se en bule ved hans bukser, men ikke en fuldstændig tydelig en, kun en lille en, man kunne se hvis man gloede på hans skridt.
Tilbage til toppen Go down
Zann
Begynder
Begynder
Zann


Antal indlæg : 187
Erfaring : 202
Respekt : 4
Join date : 08/03/11
Bosted : En lejlighed

It's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: It's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat)   It's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat) EmptySøn Maj 15, 2011 8:44 am

Han grinte før han gik rundt om dem begge de var næsten lige tændt hvem mon vandt hvem kunne holde sig længest før han smækkede en af hver tøserne så de stønnede frækt ind i deres øre før den ene af dem ikke kunne holde sig og var helt tændt men hvem af dem det var der var færdig vidste han ikke han havde ryggen til og vendte sig langsomt imod dem
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





It's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: It's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat)   It's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat) Empty

Tilbage til toppen Go down
 
It's mine mine MINE MUAHAHAHAHA!!! (Jack=privat)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Glitter{Jack}
» nat på bib(Zoey=privat)
» Be a good day in town(Helene=privat)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The-missing-island :: kingslíg city :: Strip club-
Gå til: