The-missing-island
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
The-missing-island

en verden der ikke bliver normal igen...
 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Reklame for en ven
Byens mørke side >Zoey< EmptyOns Apr 11, 2012 8:15 am af Fallulah

» Selv en vampyr kan være kristen (Victoria=Privat)
Byens mørke side >Zoey< EmptyTirs Dec 13, 2011 6:58 pm af victoria

» Time to choose your side!!! Prøver at sparke liv i en side som jeg ejer prøv at tjek det ud
Byens mørke side >Zoey< EmptyFre Dec 02, 2011 9:13 am af Zann

» ingen krea til overskrift (Scar)
Byens mørke side >Zoey< EmptySøn Nov 27, 2011 5:10 pm af Scar

» EN SIDE! EN SIDE! KIG KIG KIG!!!!! ELLERS KOMMER JEG EFTER JER!
Byens mørke side >Zoey< EmptyFre Jul 22, 2011 3:44 pm af Fallulah

» hey allesammen kig please
Byens mørke side >Zoey< EmptyMan Jul 11, 2011 10:55 pm af Cecilie

» City Of Life
Byens mørke side >Zoey< EmptyOns Jul 06, 2011 10:50 pm af Zann

» Darkness Worlds Kig!!! Ny side:D
Byens mørke side >Zoey< EmptyTors Jun 30, 2011 9:33 am af Zann

» Walking around-zann
Byens mørke side >Zoey< EmptyFre Jun 24, 2011 8:59 am af Zann

Mest aktive brugere
Zann
Byens mørke side >Zoey< I_vote_lcapByens mørke side >Zoey< I_voting_barByens mørke side >Zoey< I_vote_rcap 
victoria
Byens mørke side >Zoey< I_vote_lcapByens mørke side >Zoey< I_voting_barByens mørke side >Zoey< I_vote_rcap 
Fallulah
Byens mørke side >Zoey< I_vote_lcapByens mørke side >Zoey< I_voting_barByens mørke side >Zoey< I_vote_rcap 
Scar
Byens mørke side >Zoey< I_vote_lcapByens mørke side >Zoey< I_voting_barByens mørke side >Zoey< I_vote_rcap 
Jack
Byens mørke side >Zoey< I_vote_lcapByens mørke side >Zoey< I_voting_barByens mørke side >Zoey< I_vote_rcap 
Zoey
Byens mørke side >Zoey< I_vote_lcapByens mørke side >Zoey< I_voting_barByens mørke side >Zoey< I_vote_rcap 
Helene
Byens mørke side >Zoey< I_vote_lcapByens mørke side >Zoey< I_voting_barByens mørke side >Zoey< I_vote_rcap 
Cecilie
Byens mørke side >Zoey< I_vote_lcapByens mørke side >Zoey< I_voting_barByens mørke side >Zoey< I_vote_rcap 
Arabell
Byens mørke side >Zoey< I_vote_lcapByens mørke side >Zoey< I_voting_barByens mørke side >Zoey< I_vote_rcap 
Crystal
Byens mørke side >Zoey< I_vote_lcapByens mørke side >Zoey< I_voting_barByens mørke side >Zoey< I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 20 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Lancier

Vores brugere har i alt skrevet 892 indlæg i 55 emner

 

 Byens mørke side >Zoey<

Go down 
ForfatterBesked
Arabell
Begynder
Begynder
Arabell


Antal indlæg : 23
Erfaring : 29
Respekt : 1
Join date : 15/03/11
Bosted : kingslíg city

Byens mørke side >Zoey< Empty
IndlægEmne: Byens mørke side >Zoey<   Byens mørke side >Zoey< EmptyOns Mar 16, 2011 7:10 pm

Tid: 01:23
Sted: Byen
Vejr: Køligt, skyfrit
Omgivelser: Mørkt, stille...
Påklædning: En bluse, jeans og allstars


Arabell med det lange farvede hår gik lige så stille gennem byens mørke. Solen var gået ned for længst og Arabell, var nu på jagt efter blod. Hun var blod dæmon og fik sin energi af blod. Fik hun ikke blod ville hun dø, og dyreblod kunne hun ikke li, hun var kræsen. Hendes sorte øjne så mod en gyde, mens hun lyttede. Hun ledte efter en person der gik for sig selv. Hun plejede at tage dem som ikke var gode hun tog aldrig en som så ud til at have et godt liv at se frem til. Men hvordan kunne hun vide det? det kunne hun vel ikke, det var hendes hemmelighed.
Arabell havde en sort bluse på, som sad stramt omkring hendes overkrop og fremviste hendes flotte talje og den medium store barm, hun havde ikke vildt store bryster men de var nu heller ikk små. Hun trak vejret gennem næsen, mens hun lige så stille fortsatte ned af de mørke gader, på jagt efter næring.
Tilbage til toppen Go down
 
Byens mørke side >Zoey<
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Time to choose your side!!! Prøver at sparke liv i en side som jeg ejer prøv at tjek det ud
» Darkness Worlds Kig!!! Ny side:D
» nat på bib(Zoey=privat)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The-missing-island :: kingslíg city :: Byen-
Gå til: