The-missing-island
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
The-missing-island

en verden der ikke bliver normal igen...
 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Reklame for en ven
Walking around-zann EmptyOns Apr 11, 2012 8:15 am af Fallulah

» Selv en vampyr kan være kristen (Victoria=Privat)
Walking around-zann EmptyTirs Dec 13, 2011 6:58 pm af victoria

» Time to choose your side!!! Prøver at sparke liv i en side som jeg ejer prøv at tjek det ud
Walking around-zann EmptyFre Dec 02, 2011 9:13 am af Zann

» ingen krea til overskrift (Scar)
Walking around-zann EmptySøn Nov 27, 2011 5:10 pm af Scar

» EN SIDE! EN SIDE! KIG KIG KIG!!!!! ELLERS KOMMER JEG EFTER JER!
Walking around-zann EmptyFre Jul 22, 2011 3:44 pm af Fallulah

» hey allesammen kig please
Walking around-zann EmptyMan Jul 11, 2011 10:55 pm af Cecilie

» City Of Life
Walking around-zann EmptyOns Jul 06, 2011 10:50 pm af Zann

» Darkness Worlds Kig!!! Ny side:D
Walking around-zann EmptyTors Jun 30, 2011 9:33 am af Zann

» Walking around-zann
Walking around-zann EmptyFre Jun 24, 2011 8:59 am af Zann

Mest aktive brugere
Zann
Walking around-zann I_vote_lcapWalking around-zann I_voting_barWalking around-zann I_vote_rcap 
victoria
Walking around-zann I_vote_lcapWalking around-zann I_voting_barWalking around-zann I_vote_rcap 
Fallulah
Walking around-zann I_vote_lcapWalking around-zann I_voting_barWalking around-zann I_vote_rcap 
Scar
Walking around-zann I_vote_lcapWalking around-zann I_voting_barWalking around-zann I_vote_rcap 
Jack
Walking around-zann I_vote_lcapWalking around-zann I_voting_barWalking around-zann I_vote_rcap 
Zoey
Walking around-zann I_vote_lcapWalking around-zann I_voting_barWalking around-zann I_vote_rcap 
Helene
Walking around-zann I_vote_lcapWalking around-zann I_voting_barWalking around-zann I_vote_rcap 
Cecilie
Walking around-zann I_vote_lcapWalking around-zann I_voting_barWalking around-zann I_vote_rcap 
Arabell
Walking around-zann I_vote_lcapWalking around-zann I_voting_barWalking around-zann I_vote_rcap 
Crystal
Walking around-zann I_vote_lcapWalking around-zann I_voting_barWalking around-zann I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 20 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Lancier

Vores brugere har i alt skrevet 892 indlæg i 55 emner

 

 Walking around-zann

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Crystal
Begynder
Begynder
Crystal


Antal indlæg : 13
Erfaring : 15
Respekt : 1
Join date : 09/03/11
Bosted : Paris, frankrig i et stort palæ sammen med hendes butlere, tjenerne, stuepiger. Crystal s forældre er døde så hun bor sammen med palæet's folk som holder øje med hende.

Walking around-zann Empty
IndlægEmne: Walking around-zann   Walking around-zann EmptySøn Mar 27, 2011 9:18 pm

Tid:Aften ca 22.00
Omgivelser:En masse butikker, mennesker, væsner, få hunde der render rundt
Sted:Gå gaden
Vejr:Lidt koldt, og blæsende
Påklædning:Ava+ et par knæstrømper i den sorte farve på fødderne har hun et par lilla ballerina sko

________________________________________________________________________________________

Crystal kom gående igennem en masse gader hun havde aldrig været her før, og vidste ikke hvor hun skulle
gå hen, så hun stod helt stille og betragtede hendes omgivelser. Hun fandt et træ hun stilte sig op ad mens hun lod sig sidde ned for enden af træet. Hun var ikke ret stort mindede mest om et barn faktisk. Crystal hørte nogle skridt komme mod hende og kiggede op"Hey se der et pige, ret køn"sagde en stemme det kom fra en mand der tog fat rundt om hendes hænder og løftede hende op over hans nakke"Slip mig""råbte hun og sprættede med benene, den andne mand bandt et sort bånd rundt om hendes mund så hun ikke kunne sige noget. Hun var lidt bange og lod nogle tårer løbe ned ad hendes kinder.
Tilbage til toppen Go down
Zann
Begynder
Begynder
Zann


Antal indlæg : 187
Erfaring : 202
Respekt : 4
Join date : 08/03/11
Bosted : En lejlighed

Walking around-zann Empty
IndlægEmne: Sv: Walking around-zann   Walking around-zann EmptyMan Mar 28, 2011 4:12 pm

Pludselig kom der et blåt lys lidt væk fra dem og en mand med en pansret arm som lyste blå kom gående han lod sine fingre røre jorden før en masse is fløj af sted og greb fat i hendes ben mens han langsomt gik tættere og tættere "det var dumt lad hende gå" sagde han vredt før han gik forbi det træ hun havde siddet ved og slog på det som flækkede midt over som var det en tændstik før han tog pigen over hans egen skulder fra dem som hurtigt rækkede hende til ham før han vendte sig om og gik væk derfra da han var et godt stykke væk knipsede han med sin pansret arm der hørtes knæk fra knogler og nogle skrig hvorefter nogle hårde støn bag dem det var issen om deres fødder som havde brækket deres fødder så de blev straffet før han smilede og gik bare længere og længere væk derfra
Tilbage til toppen Go down
Crystal
Begynder
Begynder
Crystal


Antal indlæg : 13
Erfaring : 15
Respekt : 1
Join date : 09/03/11
Bosted : Paris, frankrig i et stort palæ sammen med hendes butlere, tjenerne, stuepiger. Crystal s forældre er døde så hun bor sammen med palæet's folk som holder øje med hende.

Walking around-zann Empty
IndlægEmne: Sv: Walking around-zann   Walking around-zann EmptyTirs Mar 29, 2011 10:21 pm

Crystal kiggede rundt og fik så øje på en drengen hun var bange lidt for hvad der ville ske så hun sagde ikke noget. Hun stod på jorden"Du reddede mig tak"sagde hun venligt og børstede sin kjole af, hvorefter hun så på ham"De mænd var onde jeg tror de skulle tl at voldtage mig"sagde hun stille og rystede bange lidt. Hvis han ikke var kommet havde hun siddet under træet stadig, og hvis han ikke havde reddet hende havde hun blevet voldtaget helt sikkert. Hun kryb bagved ham mens hun tittede frem bagved hans ene ben for at se om de var gået væk. Hun sagde ikke noget men kiggede bare.
Tilbage til toppen Go down
Zann
Begynder
Begynder
Zann


Antal indlæg : 187
Erfaring : 202
Respekt : 4
Join date : 08/03/11
Bosted : En lejlighed

Walking around-zann Empty
IndlægEmne: Sv: Walking around-zann   Walking around-zann EmptyFre Apr 01, 2011 10:32 pm

Han så lidt ned på hende "hvorfor reddede jeg dig? Har du overvejet at jeg måske har tænkt mig at voldtage dig? Husk stol ikke på nogle" sagde han roligt og koldt før han knyttede næven lidt og greb fat i hendes hoved kort for at gøre hende bange før han blidt aede hendes hår "hvor er du sød" sagde han og smilede til hende
Tilbage til toppen Go down
Crystal
Begynder
Begynder
Crystal


Antal indlæg : 13
Erfaring : 15
Respekt : 1
Join date : 09/03/11
Bosted : Paris, frankrig i et stort palæ sammen med hendes butlere, tjenerne, stuepiger. Crystal s forældre er døde så hun bor sammen med palæet's folk som holder øje med hende.

Walking around-zann Empty
IndlægEmne: Sv: Walking around-zann   Walking around-zann EmptyFre Apr 01, 2011 11:24 pm

Crystal kiggede på ham og sagde ikke noget da han aede hendes hår men lagde ved et uheld hendes hoved ned på hans bryst"Tak.."sagde han stille med et smil, mens hun rystede lidt over det han sagde om voldtægt"Du..Nej!"sagde hun og rejste sig op mens hun skyndte sig at løbe væk mens hun stoppede lidt op og mærkede en tåre trille ned ad hendes kind"Jeg ved ikke hvor jeg skal gå hen, faret vild"sagde hun stille og satte dig ned mens hun kiggede ned ad.
Tilbage til toppen Go down
Zann
Begynder
Begynder
Zann


Antal indlæg : 187
Erfaring : 202
Respekt : 4
Join date : 08/03/11
Bosted : En lejlighed

Walking around-zann Empty
IndlægEmne: Sv: Walking around-zann   Walking around-zann EmptyLør Apr 02, 2011 8:14 pm

Pludselig stod han bag hende igen "rolig jeg vil dig intet ondt" hviskede han og lagde en hånd på hendes skulder "hvad laver sådan en ung pige i sådan et farligt område som dette" spurgte han og satte sig ved siden af hende og så på hende lidt før han tørte hendes tåre væk "jeg skader dig ikke det lover jeg" hviskede han
Tilbage til toppen Go down
Crystal
Begynder
Begynder
Crystal


Antal indlæg : 13
Erfaring : 15
Respekt : 1
Join date : 09/03/11
Bosted : Paris, frankrig i et stort palæ sammen med hendes butlere, tjenerne, stuepiger. Crystal s forældre er døde så hun bor sammen med palæet's folk som holder øje med hende.

Walking around-zann Empty
IndlægEmne: Sv: Walking around-zann   Walking around-zann EmptyLør Apr 02, 2011 8:55 pm

Crystal kiggede på ham da han fjernede henes tårer og smillede stort mens hun havde lukket øjne hurtigt"Lover du det"spurgte hun og følte sig næsten hjemme sammen med ham, han var næsten som en far, storebror til hende."Jeg vil ikke skades"sagde hun stille og kryb stille ind mod hans bryst mens hun tog fat i hans trøje og kiggede på ham på samme tid"Jeg gik mig lidt rundt jeg er ny heromkring så jeg har ikke været så meget rundt"sagde hun "hvad med dig"spurgte hun
Tilbage til toppen Go down
Zann
Begynder
Begynder
Zann


Antal indlæg : 187
Erfaring : 202
Respekt : 4
Join date : 08/03/11
Bosted : En lejlighed

Walking around-zann Empty
IndlægEmne: Sv: Walking around-zann   Walking around-zann EmptyLør Apr 02, 2011 10:03 pm

Han smilede roligt og lagde en arm om hende "jeg bor her sammen med min kæreste" sagde han og pegede mod slottet "Victoria hun er min elskede kæreste" sagde han smilende og så på hende "hvad med dine forældre? De må da være dybt bekymret" sagde han roligt mens han så på hende smilende
Tilbage til toppen Go down
Crystal
Begynder
Begynder
Crystal


Antal indlæg : 13
Erfaring : 15
Respekt : 1
Join date : 09/03/11
Bosted : Paris, frankrig i et stort palæ sammen med hendes butlere, tjenerne, stuepiger. Crystal s forældre er døde så hun bor sammen med palæet's folk som holder øje med hende.

Walking around-zann Empty
IndlægEmne: Sv: Walking around-zann   Walking around-zann EmptyLør Apr 02, 2011 11:56 pm

Crystal smillede til ham"Du må være meget glad for hende"sagde hun og så mod slottet"det er stort"sagde hun og kiggede lidt ned i jorden"Mine forældre vil ikek have mig, de ønskede jeg skulle løbe hjemmefra, til dette sted"sagde hun og kiggede på ham"de ønsker mig ikke hos dem, så derfor vil jeg kalde mig selv hjemløs"sagde hun og begyndte at trille tommefingre stille.
Tilbage til toppen Go down
Zann
Begynder
Begynder
Zann


Antal indlæg : 187
Erfaring : 202
Respekt : 4
Join date : 08/03/11
Bosted : En lejlighed

Walking around-zann Empty
IndlægEmne: Sv: Walking around-zann   Walking around-zann EmptySøn Apr 03, 2011 10:11 pm

Han så på hende og smilede "forældreløs og hjemløs" spurgte han smilende "vil du gerne adopteres? Jeg kan med garanti overtale Victoria til at adoptere dig" sagde han smilende "eller det ved jeg ikke om jeg kan men jeg håber det" han så ned og sukkede "jeg kan nemlig ikke lave børn"
Tilbage til toppen Go down
Crystal
Begynder
Begynder
Crystal


Antal indlæg : 13
Erfaring : 15
Respekt : 1
Join date : 09/03/11
Bosted : Paris, frankrig i et stort palæ sammen med hendes butlere, tjenerne, stuepiger. Crystal s forældre er døde så hun bor sammen med palæet's folk som holder øje med hende.

Walking around-zann Empty
IndlægEmne: Sv: Walking around-zann   Walking around-zann EmptyTirs Apr 05, 2011 3:19 pm

Crystal kiggede på ham og hiv lidt i hans trøje mens hun ikke sagde noget hun kiggede bare på ham med store øjne"Jeg vil ikke være alene"sagde hun stille og kiggede på ham "Vil du adoptere mig"spurgte hun nysgerrigt. Hun stirrede på ham med et lille smil"Du er sød som en far"sagde hun smillende
Tilbage til toppen Go down
Zann
Begynder
Begynder
Zann


Antal indlæg : 187
Erfaring : 202
Respekt : 4
Join date : 08/03/11
Bosted : En lejlighed

Walking around-zann Empty
IndlægEmne: Sv: Walking around-zann   Walking around-zann EmptyOns Apr 06, 2011 5:20 pm

Han nikkede "ja det er jeg vel" sagde han og aede hendes hår igen smilende og lagde sig så ned i græsset "Jeg tør væde på at Victoria gerne vil møde dig først bagefter vil hun med garanti gerne adoptere dig" sagde han roligt "kom med indtil da kan du bo i min gamle lejlighed vis du gerne vil altså" sagde han roligt og smilede
Tilbage til toppen Go down
Crystal
Begynder
Begynder
Crystal


Antal indlæg : 13
Erfaring : 15
Respekt : 1
Join date : 09/03/11
Bosted : Paris, frankrig i et stort palæ sammen med hendes butlere, tjenerne, stuepiger. Crystal s forældre er døde så hun bor sammen med palæet's folk som holder øje med hende.

Walking around-zann Empty
IndlægEmne: Sv: Walking around-zann   Walking around-zann EmptyOns Apr 06, 2011 8:12 pm

Crystal smillede og rykkede sig lidt tæt på ham"Hvor bor...du"spurgte hun stille og så på ham med store øjne igen. Hun var meget glad for at han ville det, for det betød rigtig meget for hende."Adotere mig tak"sagde hun med et smil. "Vil se dit hjem, kan jeg det"spurgte hun stille og holdte stadig fast i hans trøje.
Tilbage til toppen Go down
Zann
Begynder
Begynder
Zann


Antal indlæg : 187
Erfaring : 202
Respekt : 4
Join date : 08/03/11
Bosted : En lejlighed

Walking around-zann Empty
IndlægEmne: Sv: Walking around-zann   Walking around-zann EmptyFre Apr 08, 2011 6:15 am

Han smilede roligt og lagde en arm om hende og nussede hende "jeg bor på slottet men i de næste 3 måneder har jeg osse lejligheden" sagde han roligt før han rejste sig op og tog hendes hånd faderligt hvorefter han gik af sted mod byen med hende og smilede roligt mens han så på hende "kom" han pegede mod en boligblok som ikke så specielt fornemt ud men mere middelalder agtig
Tilbage til toppen Go down
Crystal
Begynder
Begynder
Crystal


Antal indlæg : 13
Erfaring : 15
Respekt : 1
Join date : 09/03/11
Bosted : Paris, frankrig i et stort palæ sammen med hendes butlere, tjenerne, stuepiger. Crystal s forældre er døde så hun bor sammen med palæet's folk som holder øje med hende.

Walking around-zann Empty
IndlægEmne: Sv: Walking around-zann   Walking around-zann EmptySøn Apr 10, 2011 10:01 pm

Crystal gik lidt bagved ham mens hun ikke sagde noget. Hun kiggede op på ham mens hun fik et lille smil frem på læberne. Crystal så på ham han så virkelig faderligt ud og venlig."Jeg vil gerne se dit hjem"sagde hun og nikkede forsigtigt bagefter. Hun rystede en lille smule mest forbi hun stadig var lidt bange for det der lige var sket. HUn holdte øjnene på ham og der hvor de gik, mens hun ikke sagde meget.
Tilbage til toppen Go down
Zann
Begynder
Begynder
Zann


Antal indlæg : 187
Erfaring : 202
Respekt : 4
Join date : 08/03/11
Bosted : En lejlighed

Walking around-zann Empty
IndlægEmne: Sv: Walking around-zann   Walking around-zann EmptyMan Apr 11, 2011 1:15 pm

Han førte hende op af trapperne roligt hele vejen op til toppen hvor han låste døren op og åbnede roligt det var ikke det værste sted at bo der var en stue og 3 døre et ind til badeværelse et ind til køkken og et ind til soveværelset han smilede bare fortsat roligt før han så på hende roligt med et smil i stuen var der et fladskærmsTV og en sofa og på soveværelset var der en stor dobbelt seng i badeværelset var der desværre kun en bruser et toilet og en håndvask samt nogle skabe
Tilbage til toppen Go down
Crystal
Begynder
Begynder
Crystal


Antal indlæg : 13
Erfaring : 15
Respekt : 1
Join date : 09/03/11
Bosted : Paris, frankrig i et stort palæ sammen med hendes butlere, tjenerne, stuepiger. Crystal s forældre er døde så hun bor sammen med palæet's folk som holder øje med hende.

Walking around-zann Empty
IndlægEmne: Sv: Walking around-zann   Walking around-zann EmptyMan Apr 11, 2011 11:34 pm

Crystal gik lidt rundt mens hun ikke sagde noget med det samme men snuste ldit rundt. Hun var næsten altid så nysgerrig. Crystal gik hen til dobbelt sengen hvor hun lagde sig ned helt afslappet hun lå godt og smillede til ham"Tak fordi...Jeg må bo hos dig"sagde hun smillende og satte sig op i sengen i en skræddertilling mens hun kiggede lidt mere rundt.
Tilbage til toppen Go down
Zann
Begynder
Begynder
Zann


Antal indlæg : 187
Erfaring : 202
Respekt : 4
Join date : 08/03/11
Bosted : En lejlighed

Walking around-zann Empty
IndlægEmne: Sv: Walking around-zann   Walking around-zann EmptyFre Apr 15, 2011 8:58 pm

Han gik roligt hen til hende og kyssede hendes pande blidt "vil du gerne sove på den store seng her" spurgte han smilende mens han så hende i øjnene blidt lidt før han gik hen til sofaen stuen og tog et tæppe og en stak puder frem og lagde klar til en seng som han kunne sove på hvorefter han gik ud på badeværelset og tændte for bruseren og tog et dejligt varmt bad
Tilbage til toppen Go down
Crystal
Begynder
Begynder
Crystal


Antal indlæg : 13
Erfaring : 15
Respekt : 1
Join date : 09/03/11
Bosted : Paris, frankrig i et stort palæ sammen med hendes butlere, tjenerne, stuepiger. Crystal s forældre er døde så hun bor sammen med palæet's folk som holder øje med hende.

Walking around-zann Empty
IndlægEmne: Sv: Walking around-zann   Walking around-zann EmptyFre Apr 15, 2011 10:06 pm

Crystal gengældte hans smil og nikkede hun gik stille hen til sengen og satte sig på den"Mange tak"sagde hun smillende, og var megte glad. Hun kiggede lidt rundt ind ei rummet der var mange ting, hun var ikke bange men meget glad for at han var så sød mod hende tænk at han ville gøre alt det for hende. En god far ting det var sikkert. Hun kunne hører vandet og tænkte at hun godt kunne tage sin kjole af, indenunder havde hun en hvid nat kjole på. Hun kravlede lidt rundt på sengen mens hun smillede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Zann
Begynder
Begynder
Zann


Antal indlæg : 187
Erfaring : 202
Respekt : 4
Join date : 08/03/11
Bosted : En lejlighed

Walking around-zann Empty
IndlægEmne: Sv: Walking around-zann   Walking around-zann EmptyFre Apr 29, 2011 3:49 pm

Da badet var færdigt tog han et håndklæde og vinkede til hende før han gik ind til sofaen og lagde sig på den og lagde et tæppe over sig selv og lukkede roligt øjnene træt hvorefter han langsomt faldt i søvn før han helt sov og snorkede blidt ikke højt og larmende men lavt og svagt
Tilbage til toppen Go down
Crystal
Begynder
Begynder
Crystal


Antal indlæg : 13
Erfaring : 15
Respekt : 1
Join date : 09/03/11
Bosted : Paris, frankrig i et stort palæ sammen med hendes butlere, tjenerne, stuepiger. Crystal s forældre er døde så hun bor sammen med palæet's folk som holder øje med hende.

Walking around-zann Empty
IndlægEmne: Sv: Walking around-zann   Walking around-zann EmptyFre Maj 06, 2011 7:02 pm

Crystal kiggede på ham og kravlede ind til ham mens hun tog dynen over sig, hun lå helt krøllet sammen op ad ham med øjnene lukket. Hendes kolde hud var stadig kold selv under dynen hun var vampyr og enhver vampyr havde kold hud så det kunne hun ikke undgå. Crystal havde lukket øjne og trak vejret tung og godt. Hun lå god i sengen tæt op ad ham som et lille barn der lå ved sin far.
Tilbage til toppen Go down
Zann
Begynder
Begynder
Zann


Antal indlæg : 187
Erfaring : 202
Respekt : 4
Join date : 08/03/11
Bosted : En lejlighed

Walking around-zann Empty
IndlægEmne: Sv: Walking around-zann   Walking around-zann EmptySøn Maj 15, 2011 8:51 am

Han smilede roligt og lagde en arm om hende faderligt og sov roligt og blidt mens han drømte om han sad på stranden med Victoria siddende mellem hans ben ind til ham og Crystal legende ude i vandet mens han grinte det var en smule gråt vejr og solen var gemt væk self fordi de skulle hygge sig ikke brænde op af solens skær
Tilbage til toppen Go down
Crystal
Begynder
Begynder
Crystal


Antal indlæg : 13
Erfaring : 15
Respekt : 1
Join date : 09/03/11
Bosted : Paris, frankrig i et stort palæ sammen med hendes butlere, tjenerne, stuepiger. Crystal s forældre er døde så hun bor sammen med palæet's folk som holder øje med hende.

Walking around-zann Empty
IndlægEmne: Sv: Walking around-zann   Walking around-zann EmptySøn Maj 22, 2011 11:17 pm

Crystal havde en finger tæt ved hendes hånd næsten som en lille baby nærmest hun kunne godt lig at lægge i hans seng den var blød og rar. Hun drømte om at finde kærligheden at møde en dreng på hendes alder der ville være der for hende, og elske hende som hun var. Hun sov tungt ved siden af hendes far som han var for hende. Crystal følte sig meget glad, tænk hvis han ikke var kommet så var hun helt alene."hmmm.. elsker...far"sagde hun i søvne
Tilbage til toppen Go down
Zann
Begynder
Begynder
Zann


Antal indlæg : 187
Erfaring : 202
Respekt : 4
Join date : 08/03/11
Bosted : En lejlighed

Walking around-zann Empty
IndlægEmne: Sv: Walking around-zann   Walking around-zann EmptyOns Jun 15, 2011 9:43 am

Han smilede roligt og sov videre

//Havde ikke mere sorry
Tilbage til toppen Go down
Crystal
Begynder
Begynder
Crystal


Antal indlæg : 13
Erfaring : 15
Respekt : 1
Join date : 09/03/11
Bosted : Paris, frankrig i et stort palæ sammen med hendes butlere, tjenerne, stuepiger. Crystal s forældre er døde så hun bor sammen med palæet's folk som holder øje med hende.

Walking around-zann Empty
IndlægEmne: Sv: Walking around-zann   Walking around-zann EmptyLør Jun 18, 2011 12:19 pm

Crystal sov tugt men vågnede så, hun kiggede hen på zann og kravlede ned fra sengen og gik hen til døren, derefter gik hun hen til det ene vindue inde ved soveværelset"en dag bliver jeg stærk nok, jeg skal nok finde dig"sagde hun stille og lagde en hånd på ruden. Hun ville ikke vække Zann han sov jo så tungt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Walking around-zann Empty
IndlægEmne: Sv: Walking around-zann   Walking around-zann Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Walking around-zann
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» En stille aften ~ Zann

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The-missing-island :: kingslíg city :: Gå gaden-
Gå til: